Autostrada A1 Sibiu – Deva: 7 oferte depuse pentru proiectarea drumului de legătură Hunedoara-A 1/ CNAIR proiectează nodul rutier de la Sântuhalm

A 1 Hunedoara

Consiliul Județean Hunedoara a primit 7 oferte la contractul pentru proiectarea preliminară a drumului de legătură între municipiul Hunedoara și Autostrada A 1 Sibiu-Deva. Pe 19 decembrie 2023, CJ Hunedoara a scos la licitație contractul pentru proiectarea preliminară a unui drum de legătură cu 4 benzi între municipiul Hunedoara și Autostrada A1 Sibiu – Deva. Investiția face parte din proiectul Drum TransRegio Hunedoara – Sântuhalm – A1, cu modernizarea Drumului Județean 687 Hunedoara – Sântuhalm (lângă intersecția cu DN 7 Deva) pe o lungime de aproape 10 kilometri și construirea unui drum nou cu o lungime de 4,5 kilometri, cu 2 benzi/sens și acostamente între DN 7 și Autostrada A1 cu nod rutier pe A1. Drumul Județean 687 va fi modernizat la standard de Drum TransRegio.

Durata de realizare a studiului de fezabilitate este de 8 luni, contractul are o valoare de 4,5 milioane lei, iar finanțarea este asigurată prin Programul Transport 2021-2027.

Potrivit caietului de sarcini pe care l-a studiat Economedia, Drumul de Legătură va avea 4,5 kilometri, iar pe traseu vor fi construite pasaje peste Magistrala CFR Brașov – Arad (linie dublă electrificată și modernizată) respectiv peste râul Mureș.

Ofertele din SEAP :

1. Ofertant unic : Total Business Land SRL,

2. Ofertant unic : Like Consulting SRL,

3. Ofertant unic : CONSTRUCT C.D.P. S.R

4. Ofertant unic : TEHNO CONSULTING SOLUTION,

5. Ofertant unic : SERCOTRANS S.R.L.,

6. Asociere : 3TI PROGETTI ITALIA – INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. (Leader),Mem Project Construct S.r.l,

7. Asociere : IRIMAT CONS (Leader),INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII,

În paralel cu proiectul Consiliului Județean Hunedoara, CNAIR are în lucru un studiu de fezabilitate pentru nodul rutier Sântuhalm, pe A1 Sibiu – Deva la km 485 (detalii aici).

Comentarii

    • Search (pseudo)Corporation s-a indestulat din celelalte proiecte si nu-si mai bate capul cu chilipiruri.
      Ei apar la lucrari pe bani multi si foarte multi si cu interes scazut in marele Masterplan de transport.
      Asteptam o investigatie jurnalistica despre cine conduce aceasta societate obscura, de ce nu primeste certificat(e) negativ(e) si cum de nu este exclusa de la licitatii pentru atitudinea sfidatoare pe care o manifesta.

  1. De ce nu fac acest drum pana la Hateg la standard de Drum TransRegio?

    Sau macar sa duca acest drum pana aproape de Hunedoara si sa lase drumul la nivelul de a putea fi continuat intr-un proiect viitor pana la Hateg fara a darama jumate din el.

    Gandire de aruncat bani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *